Ai retur sau schimb de produse GRATUIT* in primele 14 zile

Cum te pregătești pentru munca de acasă?

Cum te pregătești pentru munca de acasă?

Am trecut cu toții spre ceva diferit – experimentăm astăzi munca de acasă, ne amenajăm propriile birouri, spații de lucru pentru a ne bucura de comoditatea propriului cămin. Unii dintre noi sunt mai productivi, iar alții deloc, unii se comportă ca la job – nimic diferit, iar alții au senzația că treburile casnice le acoperă pe cele profesionale și astfel nu reușesc să își ducă la îndeplinire sarcinile de lucru.

Și totuși cum ne pregătim pentru munca de acasă?

Pentru a afla cum trebuie să te comporți la jobul acasă, iată mai jos câteva detalii:

  • Comportă-te ca și cum ai merge zi de zi la serviciu! 

Iată un prim aspect cât se poate de important. Comportă-te ca și cum ai merge la serviciu în fiecare zi. În acest fel, te vei îmbrăca atent, vei purta haine care să te pună în valoare. Pornind de la ținute de zi, casual, ținute lejere, dar care să îți urmărească stilul zilnic – toate acestea sunt cât se poate de importante. Ai în vedere o pereche de pantaloni lejeri, o pereche de blugi sau o fustă mini. Asortează cu o cămașă office, de culoare albă și cu o pereche de cercei, supradimensionați, dar nu extravaganți. Ținuta este un aspect important pentru a te simți ca la serviciu, chiar dacă lucrezi de acasă.

  • Alege un spațiu separat de restul locuinței

Se spune că pentru a fi eficient la serviciul de acasă este bine să te desparți de dormitor, bucătărie sau chiar de living. Dacă locuința beneficiază de un spațiu suplimentar, unde să te poți simți bine și unde să îți duci la îndeplinire sarcinile de peste zi, ar fi bine să îl iei în calcul. Dacă nu ai unde să amenajezi în altă parte biroul de acasă, încearcă să montezi măcar anumite separatoare de spațiu, lămpi de veghe ca la serviciu. Toate acestea sunt utile pentru a eficientiza și mai mult munca de acasă.

  • Optează pentru tehnologie de bună calitate!

Dacă nu beneficiezi de un laptop sau de un calculator performant sau de un alt tip de tehnologie, ar fi bine să soliciți companiei ajutor. Acasă ai nevoie de aceleași dotări din punct de vedere tehnic ca și cele de la serviciu și nimic diferit. Nu trebuie să faci rabat de la calitate, singurul lucru spre care trebuie să te concentrezi sunt sarcinile zilnice și pentru acest lucru este bine să ai în vedere cele mai bune soluții și echipamente tehnice.

  • Fă pauze de lucru!

Și acasă, și la serviciu ai nevoie de pauze de lucru. De aceea, nu încerca să lucrezi în continuu și respectă programul de lucru. Cu alte cuvinte, desparte-te de orice alt tip de activitate pe care l-ai putea face acasă și alege să lucrezi eficient. În plus, ai putea, dacă programul îți permite, să alegi un alt interval orar în care să lucrezi și mai mult ca sigur lucrurile vor fi la fel de bune.

  • Lasă deoparte alte activități casnice!

Unul dintre principalele motive pentru care lucrul de acasă nu este la fel de ușor ca și cel de la sediul companiei este că acasă mereu se găsește câte ceva de făcut. Nu este de mirare acest lucru. De cele mai multe ori, aproape că nu poți să îți duci la îndeplinire o sarcină de lucru că apare altceva la bucătărie, baie sau copilul are nevoie de tine. Explică-le tuturor că în programul X-Y te afli la serviciu, așa că nu ai cum să îi ajuți. Desparte-te și de alte activități casnice și concentrează-te spre ce ai de făcut pentru a termina totul mai repede.

Indiferent cum, jobul de acasă este flexibil, este lejer, dar poate însemna pentru multe persoane și o presiune mai mare, generată de sarcini suplimentare venite din partea celor dragi. Tratează-le responsabil!

Categorii

Suport clienti Luni - Vineri 10:00 - 14:00

+40737538811 contact@dargen.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!